.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
تذکر محسن رضایی به مسوولان قوا

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: هم رئیس دولت، هم رؤسای قوای دیگر باتوجه به رهنمودهای مقام معظم رهبری به جای مباحث اختلاف‌برانگیز به فکر معیشت مردم باشند.
به گزارش شمال نیوز به نقل از فارس، محسن رضایی در نشست خبری پیش از امروز خود در پاسخ به سؤالی درباره ارتباط سیاست‌های کلی سلامت با امنیت روانی جامعه اظهار داشت: یکی از مسائل مهم در حوزه سلامت بحث آرامش و امنیت روانی است.

وی افزود: کشور ما نیازمند آرامش است اما یکی از آسیب‌ها بداخلاقی‌هاست و مسئولان در این زمینه باید کاری کنند که محیط و اجتماع به سوی امنیت برود.

رضایی تصریح کرد: وقتی دولت و مجلس تنش ایجاد می‌کنند هم روی اعتقادات مردم و هم روی سلامت روحی و روانی جامعه اثر می‌گذارند.

دبیرمجمع تشخیص مصحلت نظام گفت: متأسفانه طی دو سه ماه اخیر با وجود تأکیدات رهبر معظم انقلاب در حفظ آرامش در جامعه گفتمان‌ها و مسائلی از سوی مسئولان بالای جامعه مطرح می‌شود که آرامش اجتماع را بر هم می‌زند.

وی افزود: هم رئیس دولت و هم رؤسای دیگر قوا باید به رهنمودهای مقام معظم رهبری توجه داشته و پایبند باشند و به دنبال حل مسائل معیشتی مردم و کاهش فشار گرانی‌ها بر آنان باشند.

رضایی با بیان اینکه مسئولان باید از بیان هرنوع سخن چالش‌آفرین اجتناب کنند،افزود: در شرایط کنونی هر سخنی که درباره اینگونه موضوعات مطرح شود، نوعی فرار به جلوست.

رضایی تصریح کرد: دولت و مجلس باید به جای منازعات در کنار هم بنشینند و مشخص کنند چگونه می‌تواند اقتصاد و وضعیت معیشتی مردم را سامان بخشید.

دبیرمجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: مجلس دست از استیضاح و مسائل مشکل‌آفرین با دولت بردارد و دولت نیز دست از تخریب و اتهام‌زنی بردارد و همه به فکر کاهش معضلات مردم باشند. /ف250


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 1.975 seconds.